Så gör du
Så gör du
Värmland tjänar på att vara distinkt och identifierbart. I Värmland finns många typer av tjänster, verksamheter, företag och kultursatsningar. Och vi kommunicerar med många olika målgrupper. Att ha en samlad bild mot omvärlden är en utmaning. Lösningen är en tydlig visuell identitet vars delar är tillgängliga för alla i att använda.
Ett tydligare Värmland
Att attrahera många är en förutsättning för ett välmående Värmland. Därför har vi gjort det lätt att använda Värmlands grafiska profil. Se filmen här och använd sedan verktygslådan.
Inspiration och exempel
Är du ett företag som ska rekrytera arbetskraft till regionen? Är du en kommun i Värmland, är du ett turistmål som vill ta kraften ur platsen? Använd våra mallar och inspireras av exemplen nedan.
Kontakt
För frågor om varumärket Värmland och verktygslådan kontakta:
Kontakt
För frågor om varumärket Värmland och verktygslådan kontakta:
Emely Sandsjoe
Kommunikatör
+46 (0)10-833 10 81
emely.sandsjoe@regionvarmland.se
Odd Råberg
Enhetschef, kommunikationsavdelningen
+46 (0)10-833 10 97
odd.raberg@regionvarmland.se
Jenny Höög
Projektledare
+46 (0)10-833 11 21
jenny.hoog@regionvarmland.se
Nyheter kring varumärket
Digital träff: Bilden av Värmland
Den 10 november är du varmt välkommen till en digital träff med fokus på bilden av Värmland – nu och i framtiden. Hur uppfattas...
Varumärkesmätning för Värmland 2021
Vad vet andra om oss här i Värmland? Nu finns resultatet av varumärkesundersökningen för Värmland 2021 att ta del av.
Välkommen till nya varumärkeswebben!
Bilden av Värmland och satsningarna på Värmlands framtid går hand i hand. I samband med att den nya...